Forsränning

Idag har jag njutit av min första sovmorgon på över 4 veckor!! Så underbart skönt! Inte blev det sämre av att rummet är nystädat och att jag är helt ledig hela dagen! Känns konstigt faktiskt.... Vad gör man när man är ledig? Det ser ut som att det ska börja regna, så det kanske blir en mysig höstsöndag under en filt framför en bra film på TV:n? Låter helt okej om ni fråga mig. ;D

Jag skulle ju ha fotat några crossförare i en grusgrop en bit härifrån idag, men dom ballade ur... Tråkigt säger jag, jag hade sett fram emot att testa nya kameran, men sånt är livet! Så i stället för crossbilder får ni se några bilder från forsränningen vi var på i Moab, USA. Sjukt roligt var det, och så fantastiskt vackert! Jag har själv inte sett dessa bilder förän nu då dom är tagna med en engångskamera och mina dator har strejkat, så jag blev helt plötsligt lite nostalgisk...


Gosh jag saknar min bränna...


Nu ska jag drömma mig tillbaka till dessa tre veckor och kanske redigera några fler av de bilder jag ännu inte gått igenom?

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0