Stress.........

Varför går tiden så mycket fortare när man har mycket att göra för!? Och varför har dygnet alldeles för få timmar?? Det finns inte en chans att jag kommer hinna med allt jag ska göra denna vecka... Det är UF-företag hit, hästar dit, träning åt höger och fysikprov åt vänster. Jag drunknar ju!

Eller nej, riktigt så är det inte... Jag trivs ganska bra med fullt schema :) Vi har dessutom projektarbetesdagar måndag till onsdag denna vecka, så man får lägga upp arbetet precis som man vill! Störtskönt är det vill jag lova, jag har bokat in en fotografering imorgon med fyra pers som kommer bli riktigt rolig! Jag ska nämligen bättra på min portfolio, och jag har längtat i flera dagar nu till denna photoshoot. :)

På tal om photoshoot så blev fotograferingen med crosspojkarna av igår ändå... Etfer många om och men tog dom sig i kragen och for iväg! ;D Det blev lite senare än planerat bara.... Njut nu av en utav bilderna jag tog på Philip Sundström:


Canon Eos 5D mkII + Canon EF 50mm f/1.4 USM

Kvalitén kanske inte är den bästa, men den duger!

Nu ska jag plugga lite fysik innan det blir för sent, ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0