Drömmen och löftet

Drömmen har nu blivit verklighet, och jag hämtade ut den på bussgods i morse!! Gissa om jag är en lycklig tjej!!! Inspirationskällan och målet med höstens arbete var en Canon Eos 5D mkII, och den har nu blivit min! Till den har jag också köpt ett batterigrepp och ett Canon EF 50mm f/1.4 USM.

Löftet var att tala om för er vad jag drömt om när jag fick hem det, vilket jag nu gjort! Duktig tjej! Jag är däremot för lat för att ta kort på min nya älskling, så ni får nöja er med en bild jag snott från google istället. Jag tänker dock ladda upp några bilder framöver som jag tagit med kameran, när det blir vet jag dock inte...  Chockerande, right!? ;D Jag är en upptagen människa ;)

Se och njut:


(Bild från google)

Det är alltså precis en sån här utrustning jag gått och skaffat mig....

Vi hörs när vi hörs!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0