Fredagkväll...

...är just precis vad det är, och vad sysslar jag med? Jo, jag sitter och redigerar några bilder som jag lite snabbt tog på Lina tidigare idag! Men jag ska nog alldeles strax gå och lägga mig, jag är nämligen extremt trött. Jag kom knappt upp ur sängen i morse! Det kan ha något att göra med att jag satt uppe "lite" för länge för att plugga kemi igår inför dagens prov, som inte gick strålande bra om jag får säga det själv. Men men, man ska väl inte säga något förän man sett resultatet!

Jag känner att en väldigt glad lina får avsluta kvällen:


Canon Eos 5D mkII + Canon EF 50mm f/1.4 USM

Nu ska jag ladda inför morgondagens arbete, och på söndag väntas fotografering av crosspojkar!! :D

Ta det lugnt inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0