Häst


Här har vi då Järvsöfaks, den världsberömda hästen med hela 201 segrar inom travsporten.

Jag vet inte vad det är med mig nu för tiden, allt jag tänker på är hästar, ridning, hästar och lite mer hästar. Jag har inte varit så insnöad på hästar på flera långa år! Dock kryper såklart min fotoverksamhet in bland fyrfotingarna lite nu och då, liksom träningen, jobbet och mina mål och drömmar. Skolan har jag nog helt förträngt, hoppas jag kommer att överleva sista året.

Det vore ju sorgligt annars.

Kommentarer
Postat av: Lina :)

En gång hästtjej alltid hästtjej! ;) Och jaaa, självklart överlever du skolåret ändå! Se bara hur bra jag överlevt de senaste två åren fast jag bara tänkt och sovit häst :D <3

2011-09-07 @ 22:40:48
URL: http://linawikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0