Löördaag

Ja så har ännu en arbetsdag gått förbi, och jag sitter i soffan för att snart skriva en laborationsrapport!

Jag har förresten konstaterat att det skulle vara ganska skönt att vara ledig en dag i veckan... För just nu har jag gett mig själv ledigt på bussarna och går och lägger mig riktigt tidigt på kvällarna för att orka med. Det är nämligen ingen dans på rosor att hålla koll på skolan (då jag läser ingenjörspår + utökat program), UF:företaget (som ligger i startblocken och kommer bli huuur bra som helst! Mer info om det kommer framöver), träningen, körkortet, jobbet och kanske det sociala livet någonstans däremellan...

För att få någon koll på vad jag håller på med så har jag skaffat mig en filofax i veckan här, och gudarna ska veta att jag älskar den!! Den har räddat mitt liv och kaoset har nu blivit ett organiserat kaos. Fantastiskt.

Och bara så ni vet så skickas min dröm hem till mig via bussgods på tisadg!! :D:D Lycklig tjej här! :D:D Ni får veta vad det är när jag fått hem den, så håll ut ;D

Nu råkar det vara så att jag längtar massor till vintern så jag bjuder på en bild från säsongen 2011!!


Förare: Pontus Öhrling, Fotograf: Jag

Nu ska jag göra något vettigt och sedan peppa inför morgondagens enorma fotojobb! Tur jag har sovmorgon ända till halv 8 ;D

Hej Vej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0