"Plugg"kväll hos Lina!

Godkväll!!

Jag fick plötsligt en stor lust att få skriva om någonting, problemet är bara att jag inte vet om vad! Det har nämligen inte hänt något speciellt idag... Eller igår.... Eller dagen innan det. Eller ja, förutom att jag äntligen får hålla mina drömmars kamera i händerna vill säga :D

Kvällen spenderas hos min underbara vän Lina. Planen var att vi skulle plugga, var planen tog vägen vet jag dock inte... Jag tror den gömt sig. Just nu sitter vi (jag) och sjunger fantastiskt vackert (och falskt) efter att ha blivit otroligt inspirerad av idol. Kan någon från ovan snälla skänka mig en vacker röst? Jag skulle verkligen uppskatta det.

Lite övrig info: Jag har släpat på mkII:n hela dagen idag också, jag kan liksom inte lämna den... Jag kommer få separationsångest första gången jag inte ska ta med mig den till skolan då den fortfarande inte lämmnat min sida en enda gång sedan jag hämtade ut den igår morse! Hehe (A)

På tal om mkII:an så borde jag kanske dela med mig av en bild jag tagit med den, så Gustav får offra sig! Hoppas han inte misstycker... ;D


Tagen med Canon eos 5D mkII!

Nu ska jag se hur röstningen gick på idol!

Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0