Bad Gastein!

Nu ni, mina vänner, är jag framme! Det tog ett tag, men jag kan säga att resmålet var värt resan. Det är otroligt vackert här! Jag trivs som fisken i vattnet bland dessa berg, och har kommit fram till att jag och Österrike kommer  komma väldigt bra överens. Mina kurskamrater är också trevliga, vad jag uppfattat än så länge. Jag bor med två tjejer, en svensk och en finsk, och båda är mycket trevliga! Hotellet är dock inte fantastiskt, men det duger gott och väl.
 
Klockan börjar bli mycket, och jag har inte sovit många timmar senaste dagarna, jag slänger upp några bilder så får det räcka för idag! bilderna är tagna med mobilen, därav kvalitén:
 
Mysfika i Danmark.
 
I Tyskland var det fortfarande sommar!
 
Tidsfördriv i bussen
 
En liten bit av Bad Gastein
Vattenfallet som rinner rätt igenom byn
 
 
En vy ett stankast från mitt hotell.
 
Sov gott folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0