På resande fot

Ja hörni, nu är jag på väg mot nya äventyr! Målet denna gången är Bad Gastein som ligger i Österrikiska Alperna. Planen är att jag ska utbilda mig till bartender och därefter jobba en säsong!

Just nu sitter jag på tåget bredvid en vänlig men udda figur på väg mot Arlanda. Senaste dagarna har varit fyllda av väldigt många avsked och "sista gången-historier", vilket faktiskt har varit en rätt jobbig tid. Det finns så många fina människor som jag tycker så mycket om och kommer sakna så otroligt mycket! Just nu kan jag inte mer än hoppas på att den spännande tid jag har framför mig kommer vara värt det, och att alla fina människor kommer finnas kvar när jag kommer hem igen, vilket jag egentligen inte alls tvivlar på.

Nu ska jag satsa på att sova en stund, jag har en lång resa att ta mig igenom som innehåller tåg, flyg, buss och väldigt många timmars väntan. Ha det bäst tills vi hörs igen! Massa kärlek till er alla, ni finns hos mig i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0